شناسهٔ خبر: 103857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان:

تردد در همه راه‌های اصلی و شریانی لرستان برقرار است

تردد در همه راه‌های اصلی و شریانی لرستان برقرار است.jpg در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی استان بجز لاین رفت آزادراه خرم‌آباد _پل زال باز و تردد روان وسایل نقلیه برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، عباس شرفی گفت: از صبح روز دوشنبه با شروع موج جدید بارش برف و کولاک شدید در تمام مناطق استان مواجه شدیم اما با تلاش جهادی همکاران راهدار هیچ محور اصلی و شریانی بسته نشد و در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی بجز لاین رفت آزادراه خرم آباد-پل زال باز و تردد روان است.

شرفی گفت: از صبح امروز تلاش برای برفروبی و بازگشایی راه‌ 640 روستای مسدود در شهرستان‌های خرم آباد، الیگودرز، دورود، ازنا، بروجرد، الشتر و نورآباد آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: شدت برف در نقاط جنوبی استان در محورهای دهلیج_ پلدختر و بلوران هم قابل ملاحظه بود به طوری که محور فرعی دهلیج ساعاتی بسته شد اما با تلاش همکاران پلدختر در حداقل زمان ممکن باز شد و خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با قدردانی از زحمات راهداران گفت: انصافا همکاران راهدار با اینکه از ابتدای هفته به طور مستمر و بدون وقفه در حال آماده‌باش و برفروبی بودند در این ۲۴ ساعته نیز سنگ تمام گذاشتند و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/