شناسهٔ خبر: 103877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی ۲۴ ساعت گذشته صورت پذیرفت:

عملیات برفروبی ۱۲۰۰کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

مازندران- راهداری زمستانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : در۲۴ساعت گذشته بیش از۱۲۰۰کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در ۳۳۸ مرحله برف روبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران،  اسماعیل فولادی اظهار داشت: با توجه به كاهش دما و بارش برف در طی چند روز آینده در سطح محورهاي كوهستاني به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمني از جمله زنجير چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد:  هم اکنون ۳۳ اکيپ راهداري با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشين آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهاي کوهستانی و مواصلاتي استان مستقر هستند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران طول محورهاي برفگير مازندران را ۳۷۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان نمود.: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز شده و آماده سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان است.

فولادی خاطر نشان ساخت: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راهها ، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/