شناسهٔ خبر: 103887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حفاظ‌های سرقت شده ۴ پل در محورهای خوزستان نصب می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه همواره با چالش سرقت حفاظ پل های محورهای استان مواجه هستیم، گفت: برای ۴ پل مهم در محورهای استان حفاظ بتنی نصب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان،  محمد جولانژاد اظهار کرد: پل بحره در محور اهواز-آبادان جزء پل هایی است که متاسفانه علی رغم نصب حفاظ های فلزی و هندریل، همواره با  سرقت این حفاظ ها مواجه هستیم که منجر به سقوط خودروها در کانال می شود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از سرقت، نصب حفاظ بتنی در باند رفت پل بحره انجام شده و باند برگشت نیز به زودی آغاز می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، بیان کرد: نصب حفاظ بتنی برای ۳ پل در حوزه شهرستان کارون و یک پل در حوزه شهرستان شادگان در دستور این اداره کل می باشد.

جولانژاد با بیان اینکه متاسفانه آمار سرقت تابلو علائم در محور اهواز-آبادان به دفعات زياد اتفاق می افتد، گفت: نصب تابلوهای عمودی متوقف و تا پایان سال جاری اجرای خط کشی، نصب بازتاب ايمني و با بازخورد ایمنی بیشتر توسط اداره کل در این محور اجرا می شود.

وی بیان کرد: علی رغم بالا بودن آمار سرقت تابلوعلائم و تجهیزات جاده ای در محور اهواز-آبادان ۲ کیلومتر نصب حفاظ میانی از مسیر کوت عبدا... تا پل بحره و ۳ کیلوتر بعد از پل بحره نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: با توجه به پر تردد بودن محور اهواز-آبادان، ۶ سامانه ثبت تخلف و ۴ دوربین نظارتی نصب هستند اما علی رغم اینکه نصب سرعتکاه در مسیرهای اصلی و شریانی ممنوع است، به درخواست پلیس راه استان نصب سرعتکاه در این محور در دستور کار اداره کل  قرار می گیرد.

انتهای پیام/