شناسهٔ خبر: 103903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه:

۹۹۰ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۹۹۰ راه روستایی کرمانشاه که به دلیل بارش سنگین برف مسدود بود، مجدد بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت:حدود ۴۸۰ دستگاه ناوگان راهداری و برخی از پیمانکاران بخش خصوصی به منظور بازگشایی محورها، مدیریت ترافیک، عملیات برف روبی و کمک به در راه ماندگان راه های اصلی، فرعی و روستایی مشغول فعالیت هستند.  

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۴۶ راهدارخانه در سطح استان در حال حاضر آماده باش صددرصد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به شرایط آب و هوا و اعلام هشدار هواشناسی بصورتی که ۸۰ درصد را به کمک شهرستان ها و محورهای پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.  

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۴۲۰ تن شن و نمک در راه های اصلی و شریانی استان کرمانشاه مورد استفاده قرار گرفت و همچنین از انجام ۱۵ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه اکنون راه ارتباطی ۱۲ روستا مسدود است، عنوان کرد: همچنین ۹۹۰ راه روستایی در سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد.

کرمی مجموع شن و نمک مصرفی در راه های روستایی را یک هزار و ۵۰ تن و تصریح کرد: یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر باند برفروبی در راه های روستایی سطح استان کرمانشاه انجام شده است.     

وی افزود: حدود ۶۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها در ادارات و شهرستان ها به صورت ۲۴ ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/