شناسهٔ خبر: 103917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛

آموزش بالغ بر ۳۰۰۰ هزار ساعت کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل وجاده ای استان سمنان

به منظور ارتقاء سطح آگاهي و فراهم نمودن زمينه جهت ارتقاء شغلي، بالغ بر ۲۲۰ نفر از كاركنان اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان توانستند ۳۰۲۶ ساعت آموزش را در سال جاری طی نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سمنان، معان توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: لازمه ارتقاء سطح علمی کارکنان برگزاری دوره های آموزشی است و باید به این اذعان داشته باشیم که اجرای برنامه های آموزشی تعریف شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پیشبرد اهداف سازمان نقشی کلیدی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای انسانی سرمایه های مهم سازمان محسوب می شوند و هدف ما استفاده از توانمندی‌های افراد است و با اطمینان کامل در آینده نقش کلیدی افراد بیشتر لمس خواهیم کرد.

رازقی با تاکید بر لزوم اجرای دوره های آموزشی افزود: از مجموع دوره‌هاي آموزشي گذرانده شده، ۲۸۰ساعت مربوط به دوره هاي عمومي و ۲۷۴۶ساعت مربوط به دوره هاي شغلی و دوره هاي بهبود مديريت اجرا گرديده است.

وی همچنین ابراز نمود: این دوره های آموزشی در بخش های راهداری، حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل کالا و فنی و روستایی صورت گرفته است.

/انتهای پیام