شناسهٔ خبر: 103999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده مردم سمنان از اکیپ‌های عملیاتی راهداری زمستانی

نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان مهدی شهر و سرخه در جریان بازدید از اکیپ های عملیاتی زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمت رسان در حوزه حمل و نقل و ایمنی راهها به ویژه در حوزه جاده‌ای تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه به اتفاق هیئت همراه  با حضور در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اکیپ های عملیاتی راهداری زمستانی بازدید نمودند.

در جریان این بازدید عباس گلرو با گرامیداشت خدمات راهداری اظهار داشت: امنیت راه از حیاتی‌ترین زیرساخت‌ها و عامل مهم جهت توسعه شبکه حمل و نقل جاده محسوب می‌شود و لازم است از همه امکانات در جهت کیفی سازی خدمات این بخش استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان حضور فعال اکیپ‌های راهداری در کنار سایر نیروهای امدادی و پلیس راه در جاده ها را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، کلیه دستورالعمل ها، پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه ادارات راهداری شهرستان ها و به ویژه راهدارخانه ها با حساسیت خاصی در حال اجراست. اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  در ایام زمستان امسال با تمام توان با مستقر کردن ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین خود در محورهای مواصلاتی استان و آماده باش تمام نیروهای خود در این ایام آماده خدمت رسانی به رانندگان و مسافران می باشد.

وی همچنین افزود: فعال کردن اکیپ‌های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک پاشی جاده ها از اقداماتی است که استان سمنان در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می دهد.

ایشان در ادامه تصریح کرد: بهبود کیفیت سفر، وابسته به نوسازی ناوگان حمل و نقل است و بهره‌وری صنعت حمل و نقل جاده ای استان را به دنبال دارد.

در ادامه این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با همراهی نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان مهدیشهر و سرخه و رئیس پلیس راه استان سمنان از اداره راهداری شهرستان مهدیشهر واقع در شهمیرزاد سرکشی نمودند.

عباس گلرو ضمن خدا قوت به نیروهای راهدار مستقر در این اداره تصریح کرد: راهداری در این شرایط آب و هوا یکی از مقدس ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در جهت خدمت به مردم انجام داد.

منصورکیایی نیز در جریان این بازدید تاکید کرد: نیروهای راهداری ما در تمام محورهای مواصلاتی استان خدمت به مردم را یکی از اصلی‌ترین اهداف خود دانسته و به آن پایبند می باشند.

شایان ذکر است این بازدید و سرکشی در ساعات پایانی پنجشنبه سی ام دیماه ۱۴۰۰ صورت گرفت.

انتهای پیام/