شناسهٔ خبر: 104026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون اول رییس جمهور از مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌های کشور

بازدید معاون اول رییس جمهور در پی بارش‌های گسترده اخیر به همراه مدیر راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مرکز مانیتورینگ مدیریت این سازمان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، با حضور امانی، مدیر راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به دنبال بارش‌های گسترده از مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور قرار گرفت.

براساس گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این بازدید کارشناسان این مرکز، با نمایش تصاویر آنلاین سامانه‌های نظارت تصویری مرکز مانیتورینگ، گزارشی از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی، سامانه‌های بارشی و راه های مسدود شده، اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه فعالیت‌های راهداری زمستانی و فعالیت‌های راهداران تلاشگر در این ایام در جهت باز نگهداشتن راه‌ها، رفع انسدادها و فراهم ساختن زمینه تردد ایمن کاربران جاده‌ای ارائه کردند.
در این بازدید همچنین گزارشی در خصوص استان‌هایی که طی روزهای اخیر دارای بیشترین میزان بارش برف بودند و بیشترین کولاک در مسیر را تجربه کردند، ارائه شد.

در بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهور، خدماتی که در مرکز مدیریت راه‌های کشور به مردم ارائه می‌شود، تبیین و همچنین سامانه جامع ۱۴۱ این مرکز شامل سامانه پیامکی، سامانه تلفنی، وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ و امکانات موجود در آنها معرفی شد.

گفتنی است، ضمن این بازدید، معاون اول رئیس‌جمهور به صورت اتفاقی با یکی از هموطنان که با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس گرفته بود، گفت‌وگو کرد و به سوالات این هموطن به استناد آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها پاسخ داد و دستوراتی را برای بهبود فعالیت‌های این مرکز صادر کرد.