شناسهٔ خبر: 104103 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال خبر داد:

راه‌های صعب العبور روستایی خلخال بازگشایی شد

معروف خسروی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: با تلاش راهداران، راه‌های صعب العبور شهرستان خلخال بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، معروف خسروی در بازدید از عملیات برف روبی راههای روستایی افزود:در ادامه تلاش‌های راهداران برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان خلخال، راه ۷ روستای دوردست و صعب‌العبور خلخال نیز بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: در ارتفاعات آق داغ  که جزو سردترین مناطق خلخال و مرتفع بوده راه صعب‌العبور  روستاهای سوسهاب و مره‌جین بازگشایی شد و در بخش خورش رستم راه روستایی برندق در یک‌صد کیلومتری مرکز شهرستان خلخال در بخش خورش رستم و راه روستایی منامن در کنار دست رودخانه خروشان قزل اون بازگشایی شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال ادامه داد: در بخش شاهرود نیز راه روستایی فرج‌آباد و راه روستایی گندم‌آباد از منطقه سیبله  به طرف آخرین روستای خلخال در مرز زنجان‌ با خلخال بازگشایی شد.

خسروی گفت: در روستاهای بفراجرد و‌خانقاه بفراجرد به‌علت کولاک مسیر، به‌رغم بازگشایی بیش از ۱۰ بار اکنون تردد از این مسیر ادامه دارد.