شناسهٔ خبر: 10423 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بیست و یکمین لاینر جهان در بندر امام خمینی

بندر امام خمینی (ره) هیاتی متشکل از مدیران خاورمیانه‌ای شرکت کشتیرانی وان‌های تایوان ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگی‌های منحصر به‌فرد منطقه وی‍‍ژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)‌با مدیران این مجتمع بزرگ بندری کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:  هیأت عالی رتبه شرکت کشتیرانی WAN HAI تایوان ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، با قابلیت ها، ظرفیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این مجتمع بزرگ تجاری کشور در زمینه تخلیه و بارگیری کانتینر و نزدیکی به مراکز بزرگ جمعیتی و صنعتی آشنا شد.

مهندس عبدالهی افزود: این هیات در این سفر با مدیران بخش های مختلف مجتمع بندری امام خمینی (ره) در خصوص امکان سنجی برقراری خطوط کشتیرانی این شرکت در این مجتمع بزرگ بندری کشور دیدار و گفتگو کردند.   

وی در ادامه با اشاره به فازهای توسعه مجتمع بندری در زمینه لجستیک بندری و استقبال روز افزون سرمایه گذران بخش خصوصی از فعالیت های مختلف در آن به ویژه در زمینه ترانزیت افزود: مزیت‌های بازرگانی و موقعیت جغرافیایی کم نظیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ دسترسی به راه های مواصلاتی جاده ای، ریلی و هوایی و همسایگی با عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس، فعالیت خطوط لاینر کشتیرانی در این مجتمع بندری فرصتی ارزنده برای مشتریان و صاحبان کالا است.

 WAN HAIتایوان بیست و یکمین خط لاینر جهان از لحاظ سایز و اولین خط برگزیده  قاره آسیا با ناوگانی متشکل از  ٩٩ فروند کشتی با ظرفیت  ٢٣٠٠٠٠ TEU است./

نظر شما