شناسهٔ خبر: 104292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

ثبت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تردد ورودی به آذربایجان غربی در یک ماه گذشته

تردد جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:  در دی ماه سال جاری نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان توسط دوربین های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راههای این اداره کل ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود: در دی ماه سال جاری همچنین میزان تردد خروجی از استان نیز افزون بر یک میلیون و یکصد و شصت و یک هزار تردد ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت محور تبریز - ارومیه (شهید کلانتری) با ثبت افزون بر ۱۱۰ هزار تردد و رشد بالغ بر ۴۲ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تردد جاده ای به خود اختصاص داده است.

شکری ادامه داد: بیشترین تردد های ثبت شده دی ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای سلماس - ارومیه با نزدیک به ۵۴۶ هزار تردد ، ارومیه - مهاباد با بالغ بر ۵۳۶ هزار تردد و سرو - ارومیه با افزون به ۲۲۵ هزار تردد بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در دی ماه امسال ۶۳.۷ درصد خودرو های با پلاک ثبتی استان آذربایجان غربی، ۱۳ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان شرقی،  ۵.۵ با پلاک ثبتی استان زنجان و مابقی نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده های آذربایجان غربی تردد داشتند.

انتهای پیام/