شناسهٔ خبر: 104320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان تیران و کرون انجام پذیرفت؛

ملاقات عمومی معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان تیران و کرون

جلسه پرسش و پاسخ مردم تیران و کرون از معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در پی جلسات پرسش و پاسخ مردمی، این بار معاونین و رئیس اداره حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در شهرستان تیران و کرون به مشکلات مردم در حوزه راه و شهرسازی رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری ملاقات‌های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم عزیز است اظهار کرد: این اقدام به طور حتم  موجب می‌شود گرهی از مشکلات مردم شریف استان اصفهان باز شود و رضایت مندی آنان را در پی داشته باشد.  

وی اذعان داشت: در این راستا و با هدف رفع مشکلات مردمی، معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در شهرستان‌ها، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، مسائل و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در آنِ واحد راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مردم را ارائه می‌دهند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در پی برگزاری این جلسات، این بار جلسه پرسش و پاسخ مردم شهرستان تیران و کرون از معاونین و رئیس اداره حراست اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد و در طی آن مردم به طرح درخواست‌ها و مشکلات خود مرتبط با موضوعات حوزه راه و شهرسازی پرداخته و خواستار رسيدگي به این مشکلات شدند.  

وی بیان داشت: در این جلسه بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان و عبدالحسین پارسایی‌راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان تیران و کرون با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.  

کحال‌زاده گفت: عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی، پیرامون مسائل راهسازی، ترافیکی و تردد در محورها، طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری، واگذاری اراضی ملی و برخی موارد مرتبط با شهرسازی بوده است. که این دیدار نیز با گفتگو و بررسی پرونده‌های مطروحه و اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، در فضای صمیمی و با رضایت مردم عزیز تیران و کرون به پایان رسید.