شناسهٔ خبر: 104328 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شاهین دژ : 

اجرای ۵۸ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ 

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ گفت : امسال ۵۸ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان شاهین دژ خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ با اشاره به پروژه‌های متعدد راهداری اجرا شده در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: این پروژه ها جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن جاده ها و کاهش سوانحات در حوزه استحفاظی این اداره انجام گرفته که البته در کنار این طرح ها لازم است کاربران جاده ای نیز با رعایت تمام قوانین و مقررات ایمنی برای کاهش تصادفات جاده ای نقش موثر خود را اجرا کنند.

پاشایی افزود: تا پایان آذر ماه سال جاری ۳۹ عدد گاردریل در سطح محورهای شهرستان شاهین دژ جمع آوری یا تعمیر و همچنین ۱۴.۵ کیلومتر از شانه جاده های این شهرستان بصورت امانی تسطیح و رگلاژ و ترمیم شد.

وی افزود: تابلوهای علائم و ایمنی همچون راهنمای کاربران جاده ای عمل می‌کنند و توجه به آنها نقش موثری در کاهش سوانح جاده ای خواهد داشت بر همین اساس از ابتدای سال جاری ۱۵۷ عدد انواع تابلو علائم و ایمنی در محورهای این شهرستان نصب و ۴۸۳ تابلو و علائم نیز جمع آوری بازسازی و تعمیر شد.

این مقام مسئول از ۲۹.۵ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، ایجاد ۲ عدد سرعت گیر ، خط کشی ۵۸ کیلومتر از محورهای ارتباطی،  تعمیر و نصب ۱۴ عدد چراغ های هشدار چشمک زن و ۲۰۲ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه به عنوان سایر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین دژ برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان تا پایان آذر ماه سال جاری یاد کرد.

انتهای پیام/