شناسهٔ خبر: 104371 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گیلان انجام گرفت؛

بازدید رستم قاسمی از میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی گیلان

بازدید وزیر راه از میز ارتباطات گیلان وزیر راه وشهرسازی با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی گیلان در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، در پایان سفر یکروزه خود به گیلان با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی گیلان، ضمن بازدید و سرکشی از میز ارتباطات، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف این وزارتخانه در استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد. 

در این بازدید نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، راه آهن، بنیاد مسکن، بنادر و دریا نوردی، ساخت و توسعه راه‌ها، هواشناسی، بانک مسکن، آزمایشگاه و مکانیک خاک و فرودگاه، مهم‌ترین مطالبات مردمی را به وزیر راه و شهرسازی گزارش دادند.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان، میز ارتباطات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گیلان برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در تمامی حوزه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ بهمن‌ماه همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان برپا شد.