شناسهٔ خبر: 10439 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري اعلام كرد:

تعليق صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده و تذكر كتبی سازمان هواپيمايی به شركت هواپيمايی آسمان

سر در ساختمان سازمان هواپيمايی كشوری روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري اعلام كرد: در پي تاخير ۱۰ساعته پرواز تهران- اهواز شركت هواپيمايي آسمان كه به نارضايتي مسافران اين پرواز منجر شده بود، سازمان هواپيمايي كشوري صدور مجوز پروازهای فوق العاده اين شركت را تعليق و تذكر كتبی داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري٬ با توجه به عدم توجه شركت آسمان به دستورالعمل ها و مقررات اعلامي سازمان هواپيمايي كشوري، پاسخگويي نامناسب مسئولان شركت هواپيمايي آسمان و تاخير طولاني مدت پروازهاي اين شركت در هفته هاي گذشته، سازمان هواپيمايي كشوري بارها خواستار تغيير در نحوه برنامه ريزي و تعامل مناسب با مسافران به ويژه در مواقع بروز تاخير پرواز شد.

به دنبال عدم برنامه ريزي منظم پروازها، اطلاع رساني و پاسخگويي نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري تا اطلاع ثانوي صدور مجوز پروازهاي جديد و فوق العاده شركت هواپيمايي آسمان را به حالت تعليق درآورد.

شركت هاي هواپيمايي موظفند برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه ريزي دقيق براي انجام بموقع و منظم پروازها اقدام كرده و به هنگام بروز تاخير پروارهاي احتمالي نسبت به اطلاع رساني دقيق و ارائه تسهيلات لازم به مسافران اقدام كنند./

نظر شما