شناسهٔ خبر: 104413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مديركل راهداري و قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس مطرح شد؛

تاکید بر افزايش سطح همكاري ها در ترويج فرهنگ نماز

ستاد اقامه نماز فارس نشست مشترك ارتقا سطح همكاري با حضور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس و حجت الاسلام علي سقاچي قائم مقام ستاد اقامه نماز استان به ميزباني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (فارس)، نشست مشترك ارتقا سطح همكاري با حضور مهندس سياهپور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس و حجت الاسلام علي سقاچي قائم مقام ستاد اقامه نماز استان به ميزباني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس برگزار شد.

 عليرضا سياهپور در اين نشست گفت: نماز هويت اصلي شناسنامه ديني و زيرساختي ترين جريان فكري در تمامي شئون زندگي مردم است.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس گفت: راهداري و حمل و نقل جاده اي در راستاي رسالت اقامه نماز با رويكرد به زمينه سازي، ترويج و تعميق فرهنگ اقامه نماز در جامعه بويژه براي كاربران جاده اي با استفاده از ظرفيت ها و امكانات موجود آمادگي كامل دارد.

وي افزود: بر اساس دستورالعمل اجرايي شوراي اقامه نماز تشكيل كارگروه بررسي و نظارت فضاهاي اقامه نماز در راه هاي مواصلاتي استان همواره در دستور كار اين اداره كل قرار داشته است.

در ادامه حجت الاسلام سقاچي در زمينه ترويج فرهنگ نماز ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش راهداري و حمل و نقل جاده اي استان تصريح كرد: ضرورت دارد خدمات رفاهي در راه هاي استان در ترويج فرهنگ نماز توسعه يافته و موانع احتمالي در زمينه احداث مساجد بين راهي بر اساس رويكردهاي قانوني تسهيل يابد.