شناسهٔ خبر: 104433 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ايام الله دهه مباركه فجر انجام می گیرد؛

بهره برداري از ۱۹ پروژه راه و شهرسازی استان مازندران با اعتباري بیش از ۹۵۹ ميلیارد ریال

سید محمد نظری3 مديركل راه و شهرسازي استان مازندران از بهره برداري ۱۹ پروژه عمراني اين اداره كل با اعتباري بالغ بر ۹۵۹ میلیارد ریال در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي، ايران را در مسيري نوين قرارداد مسيري كه حيات اجتماعي و اقتصادي را در فضايي معنوي و روحاني به حركت واداشت. وي ادامه داد: در چهار دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از استعدادهاي نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پيدا نموده و فعاليتهاي بيشماري در بخش حمل و نقل جاده اي در استان بويژه در دولت سیزدهم امكانات گسترده اي را براي توسعه ساير بخشها در استان بوجود آورده است.

نظری به بهره برداري از پروژه هاي عمراني اين اداره كل در ايام دهه فجر اشاره و اظهار داشت: از اين رو اين اداره كل در ايام الله دهه مبارك فجر كه فرصت مغتمي است جهت تجديد بيعت و ميثاق با خون شهدا و ايثارگران انقلاب و مقام معظم رهبري توانست بيش از ۸۰۰ واحد مسكن مهر و ۴ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها ، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه شتابنگار زلزله نسل جدید با اعتباري بیش از ۹۵۹ میلیارد ریال به بهره برداري برساند.

مديركل راه و شهرسازي مازندران در خصوص پروژه هاي راهسازي اين اداره كل عنوان نمود: تكميل شبكه راهها در شتاب بخشيدن به توسعه موثر بوده و سرمايه گذاري در اين زمينه از جمله سرمايه گذاري زيربنايي محسوب مي شود. از اين رو اين اداره كل در اين ايام  ۳ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها از جمله ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محور بابل – شیرگاه، تکمیل واریانت بزرگراه جوادالائمه به فرودگاه بین المللی ساری، بهسازی محور آمل-فریدونکنار محدوده شیرمحله و احداث باند دوم بهشهر به بندر امیرآباد را با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال به بهره برداري برساند .

مديركل راه و شهرسازي مازندران به پروژه هاي افتتاحي در بخش مسكن اشاره و اظهار داشت : يکي از نيازهاي مهم براي کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه ايجاد يک سيستم کارآمد شهري در تمامي ابعاد بوده که در اين ميان نقش مسکن به عنوان سرپناه براي هر انساني در اين جوامع مي تواند نقش تعيين کننده اي داشته باشد.

وي يادآور شد : انشا الله در اين ايام بيش از ۸۰۰ واحد مسكن مهر در مازندران با اعتباری بالغ بر ۶۸۱ میلیارد ریال در شهرستانهای ساری، چالوس و بابل به بهره برداري مي رسد.

سید محمد نظری مديركل راه و شهرسازي مازندران همچنین افزود: در این ایام ۳ دستگاه شتاب نگار لرزه ای در شهرهای نوشهر، عباس آباد و چلندر با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.