شناسهٔ خبر: 104450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انیمیشن بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان حائز رتبه نخست جشنواره ابوذر شد

انیمیشن سیستان و بلوچستان انیمیشن بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان حائز مقام نخست شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ۶۳۹ اثر رسانه‌ای در ۶ قالب گزارش خبری و تحلیلی،عکس، موشن گرافیک، گزارش ویدیویی، یادداشت، مقاله و تیتر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان ارسال شد که پس از بررسی و بازبینی انیمیشن تهیه شده در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با موضوع بازآفرینی شهری حائز مقام نخست بخش موشن گرافیک این جشنواره شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به منظور اطلاع رسانی صحیح و افزایش اعتماد عمومی همواره سعی کرده است در کنار تهیه اخبار و گزارشات خبری در بخش های اینفوگرافیک، کلیپ و موشن گرافیگ نیز فعالیت های متنوعی داشته است که نمونه ای از این آثار در جشنواره رسانه ای ابوذر این استان حائز مقام اول بخش موشن گرافیگ شد.

گفتنی است در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، معاون استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولان اجرایی و نظامی حضور داشتند که از مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر شد.