شناسهٔ خبر: 104464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در آستانه فرارسیدن در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ خبر داد؛

بهره برداری از ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل استان با اعتباری بالغ بر ۱۶۷۶ میلیارد ریال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

علیرضا سیاهپور در جمع خبرنگاران افزود: بهره برداری از این پروژه ها در توسعه حمل و نقل جاده ای استان نقش مهمی را ایفا می کند.

سیاهپور ادامه داد: از بین این پروژه ها ۳۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۲۷ میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه های استان (لکه گیری و روکش آسفالت) می باشد که انشالله در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز از ۲۱ پروژه شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

وی افزود: افتتاح ۶ پروژه احداث راه های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال و ۴ پروژه در حوزه ایمنی و حریم راه با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس می باشد که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

او اضافه کرد: بهره برداری از یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان سروستان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

سیاهپور گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.