شناسهٔ خبر: 104469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماهه سالجاری؛

ثبت بیش از ۳۱ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام

تردد.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۳۱ میلیون و ۷۴۲ هزار تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین طی ۱۰ ماهه سالجاری در محورهای مجهز به تردد شمار سطح استان ایلام به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایلام، نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اين كه اين آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۸ درصدی برخوردار است، افزود: میانگین ساعتی تردد در محورهای استان ۹۳ تردد ثبت و همچنین بیشترین تخلفات رانندگی، سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای ایلام – ایوان و بدره – ایلام ثبت شد.

دلخواه عنوان کرد: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام در پايان يادآور شد: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزيز است.

انتهای پیام