شناسهٔ خبر: 104480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛

️کلیه محورهای اصلی استان کرمانشاه باز است

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمامی محورهای اصلی و شریانی باز است و عملیات برفروبی و نمکپاشی از ابتدای بارش برف انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه،  فریبرز کرمی، با اشاره به شروع بارش برف از صبح امروز، اظهار داشت: در کلیه محورهای استان بجز مناطق گرمسیری شاهد بارش برف هستیم و عملیات برفروبی و نمکپاشی از ابتدای بارش برف انجام شده است.

وی گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مسدود بودن محورهای فرعی و روستایی اعلام نشده و شدت بارش را مربوط به محورهای اورامانات دانست.

کرمی از آماده باش نیروهای راهداری از روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در روز جاری حدود ۶۰۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه سطح استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه ۴۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز برای برف روبی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی فراهم است، اضافه کرد: دپو کافی شن و نمک نیز برای جاده‌های استان در راهدارخانه‌ها آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.