شناسهٔ خبر: 104517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مسافربری خوزستان طی ۱۰ ماه

پایانه مسافربری معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رشد ۱۹ درصدی جابجایی مسافر از پایانه های مسافربری استان طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه های مسافربری خوزستان جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی اظهار كرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۶۴۸ مسافر از پایانه های مسافربری استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت تعداد ۵۶۶ هزار و ۱۹۳ سفر توسط ناوگان عمومی مسافر به ثبت رسیده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تعداد مسافران جابه جا شده برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی با ۲۳.۲ درصد افزایش یک میلیون، ۹۰ هزار و ۱۸۹ نفر و تعداد مسافران جابه جا شده درون استانی نیز با رشد ۱۶.۸درصدی یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۵۹ نفر ثبت شده است.

غزیعلی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده با ثبت ۲۲۲ هزار و ۶۴۳ مورد خرید بلیط اینترنتی، شاهد افزایش ۴۷.۸ درصدی نسبت به ۱۰ ماه سال گذشته بودیم.