شناسهٔ خبر: 104528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری همدان انجام شد؛

قدردانی خانواده گرفتار در کولاک از راهدار همدانی

راهدار فداکار همدانی خانواده نجات یافته در کولاک گردنه اسدآباد با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از راهدار فداکار این اداره تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، به دنبال بازتاب رسانه‌ای نجات کودک و خانواده گرفتار در کولاک و برف در گردنه اسدآباد در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ خانواده آقای هادی فعله گری (خانواده نجات یافته) با حضور در دفتر مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای همدان از همه عوامل این اداره کل در جهت امدادرسانی به در راه ماندگان و به ویژه محمدمهدی فامیل فیضی، کارمند شاغل در روابط عمومی این اداره کل به عنوان راهدار فداکار در کمک به این خانواده قدردانی کرد.

در این نشست صمیمی هادی فعله گری با اشاره به اتفاقات افتاده در آن روز، زنده ماندن خود، همسر و فرزند دوساله اش را معجزه الهی دانست و گفت: در هر اداره‌ای جوانمردی هست که همیشه باعث افتخار آن اداره می‌شود.

وی با قدردانی از فعالیت مجموعه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از تلاش‌های شبانه روزی راهداران قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای همدان هم در این نشست راهداران را مردان خستگی ناپذیر جاده‌ها عنوان کرد و گفت: این افراد در شرایط سخت با همتی مثال زدنی در تامین ایمنی راه‌ها و آرامش خاطر مسافران تلاش می‌کنند.

صفر صادقی راد افزود: راهداران نقش ارزنده‌ای در حفاظت از جاده‌ها و ایجاد امنیت و نشاط برای مسافران داشته و همواره در سطح جاده‌ها در ایام تعطیل و غیرتعطیل حضور دارند.

وی تأکید کرد: راهداران در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان و در ایام تعطیل دور از خانواده به شکل شبانه روز با اکیپ‌های ویژه در سطح جاده‌ها به ویژه در مسیر‌های صعب‌العبور و برفگیر با عشق و ایثار در حال فعالیت هستند.

محمدمهدی فامیل فیضی نیز با قدردانی از تلاش‌های همکارانش در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کاری را که انجام داده بنا بر وظیفه‌ای بوده که اگر هر فردی به جای او بود همین اقدام را انجام می‌داد.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام، این اتفاق را مایه مباهات دانست و گفت: باعث افتخار است که نجات این خانواده نصیب بنده شده است.

سی ام بهمن ماه سال جاری بارش برف، موجب کولاک شدید در گردنه اسدآباد و در نهایت مسدود شدن این مسیر کوهستانی شد، آقای فعله گری و خانواده اش نیز که از همدان عازم اسدآباد بودند در این مسیر تصادف کرده و در کولاک محاصره می‌شوند که در نهایت پس از گذشت چهار ساعت در حالی که دیگر رمقی برای آن‌ها نمانده بود، با کمک محمدمهدی فامیل فیضی از کارمندان روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان که از طریق اقوام این خانواده از این موضوع مطلع شده بود، نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/