شناسهٔ خبر: 104543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد:

برگزاری میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

سیدحمید حسینی سیاهدشتی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری میز خدمت به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان ساری در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، سید حمید حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، میز خدمت از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل مصلی نماز جمعه ساری  با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود.

حسینی افزود: مهمترین هدف برگزاری میز خدمت که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ایام الله دهه مبارک فجر، افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: بزرگترین رسالت سازمان میز خدمت، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، هدف رفع مشکلات مردم می باشد. امید است که با برپایی میزهای خدمت بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات مردم و به‌خصوص نیازمند بهره بگیریم.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی بیان کرد: میز خدمت در مناسبت های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و ایام الله دهه مبارک فجر در استان نقش پررنگی دارد و این طرح همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/