شناسهٔ خبر: 104564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای نخستین بار صورت گرفت:

شرایط تاسیس شرکت حمل و نقل بین الملل کالا در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شد

کرمانشاه - حمل و نقل کالا رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار امکان تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در حوزه فعالیت این اداره کل در جنوب استان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، عبدالباسط پیری رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار امکان تاسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در حوزه فعالیت این اداره کل در جنوب استان فراهم شد.

وی اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام در این آزمون می‌توانند تا تاریخ هفتم اسفندماه سالجاری به تارنمایtransit.rmto.ir مراجعه و با بارگزاری مدارک مورد نیاز  و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پیری با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌گردد، افزود: افرادی که می خواهند در آزمون تاسیس شرکت حمل و نقل بین الملل کالا شرکت نمایند لازم است که علاوه بر داشتن شرایط عمومی و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از دانش تخصصی و علمی کاربردی و سوابق کاری مفید اجرایی در حوزه حمل و نقل بین المللی کالا برخوردار باشند.
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش، صادر شده از آزمایشگاه معتبر برای شرکت در آزمون مجوز تاسیس شرکت الزامی است.