شناسهٔ خبر: 104571 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

هجدهم بهمن ماه صورت می‌گیرد؛

ارتباط تلفنی و حضوری معاونان وزارت راه و شهرسازی با شهروندان

ساختمان وزارت راه و شهرسازی امکان ارتباط تلفنی مردم با چندتن از مدیران وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات مردم در این حوزه و تسهیل در خدمت‌رسانی در روز هجدهم بهمن ماه فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در راستای برنامه های ارتباطی و تعاملی کلان وزارت راه و شهرسازی، از طریق شماره تلفن مستقیم  ۸۸۶۴۶۳۱۲، پاسخگوی سوالات و نقطه نظرات مخاطبان از سراسر کشور خواهد بود.

همچنین شهروندان می‌توانند روز دوشنبه، هجدهم بهمن ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ با شماره‌گیری ۶۶۰۲۵۲۳۰-۰۲۱، مشکلات خود را در حوزه سازمان هواپیمایی کشور با محمد محمدی‌بخش، رئیس این سازمان در میان بگذارند.

مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، از طریق شماره تلفن مستقیم ۸۸۰۲۶۶۶۰ – ۰۲۱ به سوالات و مشکلات مردمی رسیدگی خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز با حضور در این معاونت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز دوشنبه به صورت حضوری میزبان مراجعه کنندگان است.