شناسهٔ خبر: 104575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس صورت پذیرفت؛

افتتاح ۲ پروژه راهداری در شهرستان کوار با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال

در دومین روز از دهه مبارک فجر سالجاری ، آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۲ پروژه بخش راهداری شهرستان کوار به ارزش ۹۶ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس، در دومین روز از دهه مبارک فجر سالجاری ، آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۲ پروژه بخش راهداری شهرستان کوار به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در آئینی با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس ، مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، دکتر رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی برگزار گردید.

صبح روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه جاری و همزمان با سفر استاندار به شهرستان کوار از دو پروژه بخش راهداری در شهرستان کوار بهره برداری بعمل آمد.

مهندس سیاهپور در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت : روشنایی ورودی کوار با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال ، و تعمیر ، تثبیت و نگهداری ابنیه فنی راه های حوزه شهرستان کوار از جمله پروژه هایی است که همزمان با دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در دهه فجر سالجاری ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

سیاهپور افزود: بهره برداری از این پروژه ها در توسعه حمل و نقل جاده ای استان نقش مهمی را ایفا می کند.

وی در پایان گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.