شناسهٔ خبر: 104576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان مطرح کرد؛

تقدیر از برنامه‌ریزی مناسب در پروژه‌های راه  و شهرسازی شهرستان کاشان

شورای اداری شهرستان کاشان- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان بر عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان تاکید شد و از تعامل و برنامه‌ریزی مناسب در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد؛ جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، استاندار اصفهان، فرماندار ویژه کاشان، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان تشکیل شد.  

وی اذعان داشت: در این جلسه عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان و برگزاری منظم جلسات شورای اداری جهت رفع مشکلات موجود مورد تاکید قرار گرفت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: یکی از اهداف برگزاری این نشست تعامل و همکاری در راستای رفع مشکلات، ایجاد توسعه پایدار، استفاده از ظرفیت‌های ویژه شهرستان کاشان و برنامه‌ریزی دقیق و همکاری میان نهادهای ذیربط بود.  

وی خاطرنشان کرد: در جلسه شوری اداری کاشان، فرماندار این شهرستان از عملکرد مثبت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و سیاست گذاری‌ها، برنامه‌ریزی هوشمندانه و مدبرانه، تعامل موثر، تجربیات ارزشمند و اقدامات مثبت علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکر کرد.  

گفتنی است: در این نشست محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرای پروژه‌ها مطرح و راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.