شناسهٔ خبر: 104616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن در شهرستان داراب آغاز شد

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در  داراب مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد مسکن از طرح بزرگ نهضت ملی در شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷۰۰۰۰ متر مربع آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، ( فارس)  ، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ۱۷۰۰۰۰ متر مربع زمین جهت اجرای این طرح آماده سازی و مهیا شده و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این ۷۲۰ واحد در ۱۹۴ قطعه طراحی و به صورت ویلایی، در دو طبقه هر طبقه ۲ واحد اجرا خواهد شد.

طالبان متذکر شد: مساحت هر واحد حدوداً ۱۲۰ متر مربع است .

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص اجرای پروژه هایی ویلایی بیان کرد: این طرح جزء طرح هایی است که بسیار موفقیت آمیز بوده و در سطح کشور فوق العاده مردم استقبال کرده اند.

محمود رضا طالبان اذعان داشت: در شهرهایی که زمین کافی برای اجرای پروژه های ویلایی وجود دارد حتماً از این طرح در پروژه نهضت ملی مسکن استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ویلایی ادامه داد: این طرح می تواند الگوی مناسبی باشد زیرا هم سرعت اجرابالاست و هم هزینه ها را کاهش می دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس مبلغ تسهیلات برای شهر داراب را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: از کل هزینه تمام شده واحدهای نهضت ملی در شهر داراب ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی هم توسط اعضاء منهای قیمت زمین پرداخت می شود.