شناسهٔ خبر: 104620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت برساخت راه های راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد :

آغازعملیات اجرایی آسفالت لایه دوم از قطعه دوم بزرگراه جیرفت – بافت – سیرجان

جنوب کرمان طاهر نژاد رئیس اداره نظارت برساخت راههای اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان ازآغاز عملیات اجرایی آسفالت لایه دوم از قطعه دوم بزرگراه جیرفت–بافت–سیرجان به طول ۱۰ کیلومتر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)علی طاهر نژاد رئیس اداره نظارت برساخت راه های جنوب کرمان گفت: عملیات اجرایی آسفالت لایه دوم از قطعه دوم بزرگراه جیرفت–بافت–سیرجان به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده و طول کلی این محورکوهستانی ۲۷۰ کیومتر است که ۱۱۰کیلومترآن درحوزه استحفاظی این اداره کل است.

وی اظهار داشت : این عملیات اجرایی ازمحدوده خروجی باغعلیشیر تا پل کلدان این پروژه با  اعتبار به مبلغ  ۱۷۷۰۰۰ میلیون ریال آغاز شده و امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در تشریح این بزرگراه بیان کرد :تاکنون ۲۲ کیلومتراز این بزرگراه به بهره برداری رسیده و ۲۳کیلومتر از باند دوم این بزرگراه در قطعه ۶ در دست اجراست و در طول این محور چندین پل کوچک و بزرگ در دست اقدام است.

طاهر نژاد در پایان گفت: ۴ کیلومتر از این بزرگراه در قطعه ۳ در دست اجرا می باشد که با وجود معارضین پیشرفت فیزیکی آن به کندی حال انجام است.