شناسهٔ خبر: 104686 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

پیگیری نهضت ملی مسکن در ۲۱ جلسه مجازی با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طی پیامی از همکاران خود در حوزه وزارتخانه بابت حضور فعال و همراهی در ایام قرنطینه در دفتر خود تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی که در زمان رای اعتماد مجلس وعده داده بود تا رسیدنِ به مطلوب، چراغ این وزارتخانه خاموش نخواهد شد، در روزهای اخیر نیز با وجود تحمل بیماری کرونا، جلسات و برنامه‌های کاری خود در حوزه حمل ونقل و مسکن را متوقف نکرد.

وی که دوران قرنطینه خود را در دفتر وزارتخانه سپری می‌کرد، جلسات هفتگی خود با مدیران استان‌ها را برگزار کرد و با جدیت به پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها پرداخت.

قاسمی در این مدت با ۲۱ استان به شکل مجازی درخصوص نهضت ملی مسکن جلسه داشت به سخرانی در اجلاس بین‌المللی اکو پرداخت.

در این زمینه وزیر راه و شهرسازی طی پیامی در صفحه شخصی خود از همکاران وزارت راه وشهرسازی که دراین مدت پا به پای وی به خدمت و فعالیت ادامه دادند،‌ تشکر کرد.

قاسمی در پیام قدردانی خود نوشت: «ایام قرنطینه کرونا فرصتی شد که بتوانم ۲۱ سفر استانی، سخنرانی در جلسات بین‌المللی اکو و ارتباط متعدد با معاونین و مدیران استانی را به صورت مجازی انجام دهم و دستور لازم برای حل مسائل را صادر کنم. از همکاران حوزه وزارتی و دفتر که در قرنطینه ماندند تا خدمت بی کم‌و‌کاست ادامه یابد متشکرم.»