شناسهٔ خبر: 104697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران بزودی افتتاح می شود

کانون کودکان و نوجوانان سیب و سوران.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران با اعتبار حدود چهار میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه جاری آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران با اعتبار حدود چهار میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه جاری آماده بهره برداری می شود اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه بخش دولتی استان سال ۹۶ در زیربنا ۸۵۰ متر مربع توسط این اداره کل آغاز شده بود و هم اینک با اتمام مراحل ساخت آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران دارای سالن اجتماعات با زیربنای ۳۳۴ متر مربع و با گنجایش ۱۶۲ نفر با برخورداری سیستم آکوستیک صوتی و اعلام و اطفاء حریق، سالن کتابخانه، اتاق قصه گویی کارگاه نقاشی و سفالگری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۱۰۹ هزار و ۱۱۸ مترمربع پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی از جمله فضاهای بهداشتی و درمانی، مذهبی و فرهنگی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان توسط این اداره کل در استان در حال احداث است.
 اکبری افزود: احداث، توسعه و تکمیل ساختمان های اداری و فرمانداری، مجتمع های اداری، احداث و تکميل فضاهای مذهبی،گسترش و نوسازی کتابخانه های عمومی، احداث بیمارستان ۲۰۹ تختخوابی شهرستان زابل و ساخت مرکز ام آر آی شهرستان سراوان از جمله مهمترین پروژه های ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در استان بشمار می روند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برای همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی مستقر در استان، با توجه به نیازهایی که دستگاه‌های بالادستی تشخیص می‌دهند ساختمان و تاسیسات دولتی و عمومی را احداث کرده و تحویل می دهیم.