شناسهٔ خبر: 104698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

لزوم داشتن تجهيزات و امكانات ايمني برای تردد در محورهای مازندران

مازندران- راهداری زمستانی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به كاهش دما و بارش برف در سطح محورهاي كوهستاني به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود رعايت قوانين و مقرارت، تجهيزات و امكانات ايمني را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، اسماعیل فولادی گفت : ۳۳ اکيپ راهداري در قالب ۲۵۰ ماشين و ۳۵۰ راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقر هستند.

وی طول محورهاي برفگير مازندران را ۳۷۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز شده و آماده سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

 فولادی خاطر نشان ساخت: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راهها ، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تاکید نمود: با توجه به شرایط جوی موجود ( بارش برف و باران ) در جاده های کوهستانی این استان ، توصیه می گردد تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز داشته باشند.