شناسهٔ خبر: 104734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام گرفت؛

بهره‌برداری از نمازخانه «بقیه‌الله» اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

نمازخانه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نمازخانه «بقیه‌الله» اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقاسلامتی، مدیرکل و کارکنان راه و شهرسازی استان و جمعی از خیرین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) در مراسم بهره‌برداری از این بنای فرهنگی و مذهبی ضمن قرائت زیارت آل‌امین با اهدای لوح سپاس از تلاش و همت کارکنان و خیرین در ساخت نمازخانه تجلیل شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقاسلامتی در این مراسم گفت: سالم‌سازی محیط اداری از دو حیث اهمیت دارد؛ نخست اینکه انسان بعد از خانواده، بیشترین زمان زندگی خود را در محیط اداری صرف می‌کند و دیگر اینکه سلامت اداری، حکایت‌گر سلامت اخلاقی و روانی قشر عظیم جامعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ضرورت اصلاح اجتماعی و بهبود تعالی‌بخشی فرهنگی جامعه می‌طلبد که راه‌کارها و سازوکارهایی که به سلامت اداری مدد ‌می‌رساند، بحث و بررسی شود و یکی از راه‌کارهای سالم‌سازی محیط اداری، تقویت ارزش‌های معنوی و مذهبی و اهتمام هرچه بیشتر به مناسک و آیین‌های عبادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقاسلامتی یاد آور شد: نماز که ستون دین و معیار قبولیِ سایر اعمال و افعال است، جایگاه رفیع‌تری در میان آیین‌های مذهبی دارد.

نمازخانه «بقیه‌الله» به مساحت ۶۵٠ مترمربع در سه طبقه و اعتبار ٢٠ میلیارد ریال احداث شده و در ساخت این بنا ١٠٠٠ مترمکعب عملیات خاکبرداری و عملیات بتن‌ریزی به حجم ٢۵٠ تن انجام شده است.