شناسهٔ خبر: 104739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل کالای استان اردبیل خبر داد:

 حمل ۴۳۲ هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل

وحید میرمحمدی.JPG رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حمل ۴۳۲ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان نمین با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: برنج، جو، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت و شکر از جمله مهمترین کالاهای اساسی حمل شده به استان در این مدت است.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است از صدور بیش از ۲۴۲ هزار برگ بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالا خبر داد.

میرمحمدی افزود: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظفند برای هر کامیونی که از بندر امام خمینی نهاده دامی و یا کالای اساسی به استان حمل کنند، در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت به مقصد بار ارائه کنند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: صدور بارنامه به تمام شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهایی مانند سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

میرمحمدی گفت:با هدف ترغیب و تشویق رانندگان جهت اعزام به بندر امام خمینی، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل‌ و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را باز پس گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل گفت: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/