شناسهٔ خبر: 104806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه ساری

با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان، میز خدمت در مصلای نماز جمعه شهر ساری برپا شد

سید هاشم حسینی همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم عزیز در حوزه راه، مسکن و شهرسازی میز خدمت با حضور معاونین اداره کل در مصلی نمازجمعه ساری برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران) ، سیدهاشم حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه معاونین اداره کل بصورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.
حسینی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل با بیان اینکه برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی داشته است، اضافه کرد: با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه همچنان ادامه داشته باشد.