شناسهٔ خبر: 104807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

 تایید ۳۰۰ مورد از مصوبات طرح‌های وابسته کشاورزی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان

محمد بناییان اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان با ۳۰۰ مورد از مصوبات مربوط به طرح‌های وابسته کشاورزی موافقت شد.

محمد بناییان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و طرح‌های مورد موافقت قرار گرفته در این شورا اظهارکرد: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان بمنظور بحث و بررسی در خصوص موارد ارسالی از سوی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در هفته اخیر برگزار شد.  

 وی افزود: طرح و مصوبات مطرح شده، توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت و در حدود ۳۰۰ مورد از مصوبات مربوط به طرح‌های وابسته کشاورزی به تایید رسید و با آن موافقت شد که پس از تایید و تصویب در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور قطعی می‌شود.  

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی شهر اصفهان در هفته گذشته اذعان داشت: در این جلسه ضمن بررسی موراد داخل حریم شهر اصفهان، موضوع تعیین کاربری آموزشی (آموزش عالی) - دانشگاه هنر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.  

 وی بیان داشت: حوزه شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان راهبری و نظارت بركليه امور مربوط به بخش شهرسازی و معماری در استان را بر عهده دارد که از جمله آن می‌توان به راهبری ‌و نظارت بر اجرای ضوابط ‌و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورايعالی شهرسازی و معماری ايران، راهبری و نظارت بر تهيه و اجرای طرح‌های توسعه و عمران و راهبری دبيرخانه‌های كميسيون‌های تخصصی مسكن و شهرسازی وكميسيون ماده ۵ دراستان اشاره کرد.