شناسهٔ خبر: 104934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماهه امسال صورت گرفت؛

بهسازی و روکش۲۸۹ کیلومتر از جاده‌های استان خراسان‌جنوبی

روکش و بهسازی اسفالت خراسان جنوبی 1.jpg رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از بهسازی و روکش ۲۸۹ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از جاده های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در از خراسان جنوبی، رضا صادقی رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۵۳۰ کیلومتر از جاده های استان برای رفاه حال استفاده کنندگان از راه و ارتقای سطح خدمت پذیری، بهسازی و روکش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدی سال ۱۴۰۰تا پایان دی ماه ۲۸۹کیلومتر از جاده های استان برای رفاه حال کاربران جاده ای و ارتقای سطح خدمت پذیری، بهسازی و روکش شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: همچنین طی این مدت، ۲۶  فقره قرارداد با اعتباری حدود ۱۶۸۱ میلیارد ریال در بحث انواع روکش های آسفالت گرم ،تقویتی و حفاظتی منعقد شده است.

وی افزود: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه ها، تاکنون ۸۱۴ میلیارد ریال هزینه شده که این عملکرد مربوط به اجرای۲۸۹ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از محل اعتبارات ملی و ۲۷۰۰۰ تن لکه گیری موضعی به صورت امانی و پیمانی صورت پذیرفته است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به طول ۱۷۸۰۰ کیلومتری جاده های بین شهری و روستایی هر ساله اعتبار بالایی برای بهسازی روکش آسفالت نیاز است.