شناسهٔ خبر: 104948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور شیرگاه به بابلکنار

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان از بهره برداری از پروژه تعریض محور شیرگاه به بابلکنار در قالب طرح ایمن سازی نقاط حادثه خیز بطول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سهراب طور معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ز بهره برداری از پروژه تعریض محور شیرگاه به بابلکنار در قالب طرح ایمن سازی نقاط حادثه خیز بطول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبرداد و افزود: شاخصه این پروژه دسترسی به محور قائمشهر به تهران میباشد و قابل ذکر است جاده قائمشهر - تهران به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد کشور به شمار می رود که در طول سال هموطنان زیادی از این مسیر برای رسیدن به دیگر نقاط کشور استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: طول کلی این مسیر ۳۷ کیلومتر می باشد که عملیات تعریض و بهسازی آن همراه با ایمن سازی، نصب تابلو و علائم مورد نیاز در یک کیلومتر آن، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

گفتنی است، آئین بهره برداری از پروژه مذکور، با حضور نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، امام جمعه شیرگاه، فرماندار، شهردار و سایر روسا و مسئولین شهرستانی، در ایام الله دهه فجر انجام شد.