شناسهٔ خبر: 104956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط معاون وزیر راه و شهرسازی انجام پذیرفت؛

افتتاح بیست و یکمین پایگاه بسیج فولادشهر / بهره‌برداری از مدرسه فولادشهر با نام مبارک شهید قاسم سلیمانی

افتتاح پایگاه بسیج فولادشهر- اصفهان در راستای گسترش امور فرهنگی و امنیتی، بیست و یکمین ساختمان پایگاه مقاومت بسیج احداثی شرکت عمران در فولادشهر توسط معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در حین بازدید از شهر جدید فولادشهر، بیست و یکمین ساختمان پایگاه مقاومت بسیج احداثی توسط شرکت عمران را افتتاح و به بهره‌برداری رساند.  

 گفتنی است؛ این مرکز فرهنگی در ۱۰۰ متر مربع دارای سالن همایش و جلسات، اتاق، دفاتر اداری و پرسنلی و آبدارخانه با اعتبار ریالی ذیل قرارداد سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مسجد الغدیر احداث شده است.  

به منظور گسترش رفاه عمومی و افزایش سرانه‌های آموزشی فولادشهر، مدرسه محله گلبهار (C۳) با نام مبارک شهید قاسم سلیمانی به دست معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح و به بهره‌برداری رسید.  

  گفتنی است؛ این مدرسه بزرگ در دو طبقه با ۱۵ کلاس آموزشی به مساحت عرصه سه هزار و ۶۶۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۴۸۴ متر مربع دارای زمین ورزشی، خانه سرایداری، سالن اجتماعات بزرگ، سالن آزمایشگاه، کتابخانه و موتورخانه گرمایشی است که به ارزش بیش از شش میلیارد تومان توسط شرکت عمران مجری توسعه شهر جدید فولادشهر ساخته شده است.