شناسهٔ خبر: 104984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۰ ماهه امسال؛

۱۶۲ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان ثبت شد

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ثبت ۱۶۲ میلیون تردد در ۱۰ ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از همدان، صفر صادقی‌راد، با بیان اینکه پر ترددترین محور استان سه راهی بهار به همدان بوده است که ۱۲ درصد کل تردد‌های استان مربوط به این محور است، افزود: همچنین در ۱۰ ماهه سال ۹۹، ۲۶۰ هزار سفر و دو میلیون و ۱۸۹ هزار مسافر و در مدت مشابه امسال ۳۰۰ هزار سفر و دو میلیون و ۲۵۰ هزار مسافر در استان جابجا شده است.

وی تصریح کرد: میزان وسایل نقلیه ورودی و خروجی در سال جاری به استان همدان ۱۶ میلیون بوده است که نسب به مدت مشابه سال قبل میزان ورودی و خروجی استان ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: در حال حاضر ۶۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده‌های این استان وجود دارد و امسال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری مجوز برگزاری مناقصه ۳۱ دستگاه جدید نیز اخذ شده است که با افزایش این تعداد سامانه در سال آینده به رتبه نخست کشور می‌رسیم.

صادقی‌راد با بیان اینکه۳۷۰ سامانه ردیاب ماهواره‌ای در استان وجود دارد، تأکید کرد: نیرو‌های راهداری به صورت روزانه و مسمتر گشت‌های مشترکی با پلیس راه دارند و در سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ بازدید میدانی مشترک انجام شده است.

انتهای پیام/