شناسهٔ خبر: 105000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از رویکرد کارگروه امور زیربنایی استان خبر داد؛

تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال و توسعه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم

کارگروه  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست به میزبانی استانداری تصریح کرد: تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال و توسعه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از رویکردهای جدی این کارگروه بشمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه در نهمین جلسه کارگروه زیربنایی ضمن بررسی پرونده‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی، ناحیه صنعتی پسوه پیرانشهر نیز به تصویب رسید گفت: با هم‌افزایی شکل گرفته در استان بر مبنای تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال، روند دستیابی به برنامه‌ریزی‌ها سرعت گرفته است.

وی افزود: در جلسه امروز در حوزه آموزشی نیز موافقت‌های لازم برای احداث مدرسه شبانه روزی در روستای سانجود شاهین دژ صادر شد.

دبیر کارگروه امور زیربنایی استان با اشاره به اینکه با مصوبات امروز شاهد سرمایه‌گذاری های ارزشمند در بخش سورتینگ و بسته‌بندی میوه، بوم‌گردی و صنعتی خواهیم بود، ادامه داد: تمام دغدغه متولیان امر رفع بیکاری و ایجاد فرصت‌های قانونی اشتغال از طریق تسهیل فرایندها، رفع موانع و کمک به تولید است.