شناسهٔ خبر: 105051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ۲۲ بهمن ماه انجام گرفت:

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلای نماز جمعه زاهدان

میزخدمت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان.jpg همزمان با ۲۲ بهمن ماه و به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان میز خدمت با حضور معاونین این اداره کل در مصلی نماز جمعه زاهدان برپا شد.

به گزارشپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، همزمان با ۲۲ بهمن ماه و به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی در حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی  سیستان و بلوچستان میز خدمت با حضور معاونین این اداره کل در مصلی نماز جمعه زاهدان برپا شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در این باره گفت: تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

ابوالفضل مهدیار افزود: همچنین برپایی میز خدمت در نماز جمعه باعث پیوند عمیق تر بین مردم و مسئولان خواهد شد زیرا این حضور نشان از مردمی بودن مسئولان است.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: دیدار مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان و تعامل دو سویه و رو در رو با مردم زمینه ساز خدمت رسانی بهتر و رفع نقاط ضعف خواهد شد.