شناسهٔ خبر: 105059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و راه و شهرسازی استان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه‌‌های طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

نهضت ملی مسکن زاهدان.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۲۵۱ پروژه طرح اقدام نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه های اقدام ملی مسکن این استان در زاهدان اظهار داشت: پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان در قالب ساخت ۵۲۵۱ واحد با میانگین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح نهضت ملی مسکن بشمار می رود تلاش می شود عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان تا پایان سالجاری تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان گرامی استان شود.