شناسهٔ خبر: 105060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازي در امور ایثار گران در سفر به مشهد مقدس عنوان كرد:

رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران وظيفه  شرعی، اخلاقی و قانونی است

شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی3.jpg مشاور وزیر راه و شهرسازي در امور ایثار گران در سفر به مشهد مقدس گفت: رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظيفه  شرعی، اخلاقی و تکلیفی است که قانون مسئولان را مکلف به اجرای آن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازي در امور ایثار گران در شوراي هماهنگي دستگاه های زير مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی که با حضور مسوولین امور ایثارگران دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: گرچه شهدا و ایثارگران برای کسب رضاي خداوند و در راه صيانت از وطن و دین شان اين حماسه بزرگ را خلق كردند؛ با این وجود، رفع مشکلات خانواده های آنان برای همه ما بویژه مسئولان ارشد، وظيفه ای لازم است.

مشاور وزير راه وشهرسازي در نشست شوراي هماهنگي دستگاه‌هاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی با اشاره به اينكه وزارت راه و شهرسازی رتبه ای بالا از نظر تعداد پرسنل ايثارگران را در كشور دارد که اين نشان دهنده نقش موثر اين وزارتخانه در دوران دفاع مقدس است.  

وي افزود: تلاش می شود با سفر به تك تك استان‌ها و شهرستان‌ها در حد توان و زمان مشكلات و مسائل حوزه ايثارگران از نزديك رصد و نشست‌هايی را با رده‌هاي قانون گذار و اجرايی كشور در رفع موانع قانونی و اداری برگزار كنيم و می‌کوشیم حسب تعهد و وظیفه گامي هرچند كوچك براي جامعه ايثارگري كشور برداريم.

با توجه به تكاليفي كه قانون بر عهده ما گذاشته بخصوص تبديل وضعيت استخدامی مستند به بند دال تبصره ۲۰ بتوانيم با احصا مشكلات اين حوزه و هماهنگي با دستگاه های مرتبط هرچه سريعتر اين قانون را به طور جامع و كامل اجرايی کرد.  

همچنين در بحث مسكن خانواده ايثارگران در تلاشیم تا حد امكانات بدنبال پيگيری و اجرايی شدن اين موضوع باشيم.