شناسهٔ خبر: 105138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام گرفت؛

راه اندازی ميزخدمت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در نماز جمعه شهرستان اردبيل و سایر شهرهای استان

میزخدمت راه و شهرسازی اردبیل ميز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در محل اقامه نماز جمعه شهرستان اردبيل و سایر شهرهای استان با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل در راستای پاسخگوی به مراجعین و نمازگزاران در حوزه راه و شهرسازی برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، در سالروز گرامیداشت چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل براي ارائه خدمات ، مشاوره و راهنمايي نمازگزاران در محل اقامه نماز جمعه شهرستان اردبيل و سایر شهرهای استان راه اندازی و پاسخگویی های لازم به شهروندان ارائه شد.

پيرو هماهنگي ها با ستاد پشتيباني نماز جمعه استان و نامه واصله از وزارت متبوع به مناسبت چهل و سومین سالروز ایام ا... دهه مبارک فجر براي ارائه خدمات و مشاوره نمازگزاران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل همگام با ساير دستگاه هاي اجرايي استان ميز خدمت داير کرد.

گفتنی است در میز خدمت دایر شده كارشناسان نهضت ملی مسکن ، مهندسی و ساخت و دفتر صيانت از حقوق شهروندان اداره كل ضمن معرفي خدمات حوزه هاي متعدد اداره كل به مشكلات مراجعان رسيدگي و راهنمايي هاي لازم را بعمل آوردند.

شايان ذكر است فرماندار اردبيل به همراه مسئولان اجرايي ، نظامي و انتظامي استان از غرفه ميز خدمت اين اداره كل بازديد و از نزدیک در جریان پاسخگویی به مراجعه کنندگان قرار گرفتند.