شناسهٔ خبر: 105151 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در مصلی نماز جمعه

namaz11.jpg به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزخدمت اداره کل راه و شهرسازی ‌ در محل مصلی امام خمینی(ره) تبریز برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونین ایشان برگزار شد.

مردم مومن و انقلابی تبریز بعد از راهپیمایی خودرویی با حضور در مصلی نماز جمعه و ملاقات چهره به چهره با مسئولان حوزه راه وشهرسازی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این ملاقات مردمی، مدیران کل و معاونین ایشان پاسخ‌گوی سوالات و درخواست های مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

در حاشیه ملاقات مردمی ، ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز استان اظهارداشت : انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و فداكاري هاي مردم هميشه در صحنه به پيروزي رسيده و امروز وظيفه هر مسئولي پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان از سازمان ها است و به تجربه ديده ايم كه هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شده، پشتيباني مردم از انقلاب اسلامي،‌ برنامه هاي آن دستگاه و سایر خدمات دولت بیشتر شده است.