شناسهٔ خبر: 105194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

حدود ۲۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شد

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ میلیون و ۸۸۷ هزار و  ۳۸۲ تردد وسائط نقلیه در ۱۱ ماهه امسال در محورهای مواصلاتی جنوب این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۸۲ تردد وسائط نقلیه در ۱۱ ماهه امسال در محورهای مواصلاتی جنوب این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: این میزان تردد توسط ۴۲ دستگاه تردد شمار در راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان پرترددترین محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان در این مدت را به ترتیب  ایرانشهر - خاش و بالعکس، ایرانشهر-  سرباز و بالعکس، ایرانشهر- بمپور و بالعکس و چابهار - گواتر و بالعکس عنوان کرد.

قادری با بیان اینکه شهروندان با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، خاطر نشان کرد: مسافران گرامی می توانند از طریق ارتباط با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی جنوب استان، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای مطلع شوند.