شناسهٔ خبر: 105213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

بازگشایی ۱۲۱ محور روستایی برفی کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ محور روستایی استان که درگیر برف و کولاک بودند، بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته که تداوم برف و کولاک را در برخی نقاط استان داشتیم ۱۲۱ محور روستایی استان بازگشایی شده، افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است.

وی ادامه داد: تنها راه روستای " گل زرده" در کنگاور باقی مانده که محور خاکی دارد و راه این روستا نیز تا ساعاتی دیگر باز می‌شود، به علاوه عملیات بازگشایی گردنه کشکمیر در محور سنقر به کامیاران نیز که روز گذشته به دلیل برف و کولاک مقدور نبود، امروز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به پنج هزار کیلومتر باند از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان برف روبی شده، اظهار کرد: ۳۲۰ نفر از نیروهای راهداری در برف‌ روبی‌ها پای کار بودند و از ظرفیت ۲۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری نیز استفاده شد.

کرمی خاطرنشان کرد: آمادگی راهداری تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت و حدود ۶۰۰ نیروی راهداری در کرمانشاه و  ۴۶ راهدارخانه نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند.