شناسهٔ خبر: 105227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی، احداث و بهسازی باند شرقی محور بندرترکمن- گمیشان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی، احداث و بهسازی باند شرقی محور بندرترکمن- گمیشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) محبوبی مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان گفت: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر ، حدفاصل شهرستان بندرترکمن  و گمیشان می باشد.

محبوبی در تکمیل این خبر گفت: قطعه اول  از کیلومترصفر تا کیلومتر ۵ باند شرقی از سمت بندر ترکمن به گمیشان می باشد که عملیات اجرایی آن به برکت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور ایری نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای غرب استان ، فرمانداران شهرستانهای ترکمن و گمیشان و دیگر مسئولین شهرستانی عملیات بهسازی و تعریض آن شروع شده است.

وی افزود: برآورد هزینه فاز اول این طرح بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال است و در صورت تامین و تخصیص به موقع اعتبار تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱به بهره برداری خواهد رسید.

محبوبی ادامه داد. این پروژه در ادامه پروژه  محور کردکوی -بندرترکمن-آق قلا و گمیشان می باشد که همزمان این اداره کل در حال تعریض باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا به طول ۱۷ کیلومتر  است و اجرای ابنیه فنی این ۱۷ کیلومتر به اتمام رسیده و ۴ کیلومتر از مسیر نیز آسفالت شده است.