به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم) ، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: تسهیل خدماترسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.
وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.
رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیر هر دستگاه می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی کمک شایانی کند، توضیح داد: به همین منظور در روز پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۱ الی ۱۳، سرپرست راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه ملاقات خواهد کرد.
رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید.
رحیمی راد در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه ملاقات در ساختمان شماره یک واقع در بلوار ۷۵ متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان شماره یک راه و شهرسازی استان قم برگزار خواهد شد.