شناسهٔ خبر: 105322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتباط نزدیک، موثر و پاسخگویی به مراجعین؛

ملاقات مردمی سرپرست راه و شهرسازی استان قم بدون واسطه انجام می شود

ملاقات عمومی قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم‌ گفت: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، ملاقات عمومی سرپرست این اداره کل بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم) ، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت ‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.

وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.

رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیر هر دستگاه می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی کمک شایانی کند، توضیح داد: به همین منظور در روز پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۱ الی ۱۳، سرپرست راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه ملاقات خواهد کرد.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید.

رحیمی راد در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه ملاقات در ساختمان شماره یک واقع در بلوار ۷۵ متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان شماره یک راه و شهرسازی استان قم برگزار خواهد شد.